måndag 21 mars 2011

Sytt lite i helgen...

Först skulle jag quilta teppet jag sydde förra helgen....Men körde fast! Hur 17 ska jag quilta det??? Gjorde ett litet stycke, men.... Jo, så blir det nog - iallafall på det feltet... Är det någon som ser? Ring mig och säg vad ni tycker!
Sen så - efter lång tids funderande- så satte jag på en extra rad med cirklar på detta rosa... Så nu ska det bara quiltas...MEN HUR!!!???????
Och så fick jag nästan färdigställt första delen i detta BOM vi börjat med (vi =3/4 av ulldottorna) Tror jag är nöjd -trots färgerna....


Mer kommer! Ska sy ikväll igen! Fann en kul teknik på nätet igår som jag bara mååååå prova!

Anna-Malin

3 kommentarer:

  1. Det virket - har prøvd flere ganger. Men uansett: HEEEELTTTT RÅTTTT:
    * BOMen har blitt fin, og jeg digger quiltingen på den
    * Jeg syns du skal sy snirkler i sirklerne, skjønner du hva jeg mener - sprialer i hver sirket
    * Og helan og halvan quiltingen kan jeg ikke helt se....

    SvaraRadera
  2. Det var min første tanke, men....vet ikke helt hur jag ska avsluta varje snirkel.... Begynner i morgon så då må jag bestämt mig......

    SvaraRadera